FÖRRA VECKAN!

Då vädret bjuder på sol passar vi på att bada! (barnen)
 
Tur vi har nära till en pool:)
Malte nöjer sig med att titta på:) (Även vi vuxna:)
I onsdags åt vi middag på tacobar! Mitt första, men inte sista besök där!:) Riktigt god
mat!
Efter vi ätit for jag till frissan! Välbehövligt!:)
 
Malte är det full fart på nu:) Han har tagit sina första steg:) ca 6 stycken på raken, så det är på gång:)
Här om dagen stod han vid dörren och tog på sig cykelhjälmen, tror han var sugen
på en cykeltur:)
Sötunge♥
I fredags var vi bjudna till skatan av Jolla och Nicklas!
Dom bjöd på massor av supergod mat!

Sååå gott!!!
Malte gillade också maten och ville inte sluta äta:)
Vi hade supermysigt! Pratade och spelade kubb!
Vi körde vuxna mot barnen:)
Måste tyvärr erkänna att barnen vann!:)
Tack fina vännen Jolla för allt!:)
På lördagen kändes det som det skulle bli en fin och varm dag, så vi begav oss till stranden:)
Kan meddela att jag tog inte av mig till bikini! Det var svinkallt och blåste kniven!
Barnen roade sig i varje fall:)
Simon badade till och med en kort stund:) Brrrrr
På afton var vi på kalas och firade Viktor 7 år:)
Spiderman:)
På lördagkväll var vi på trästockfestivalen, tog ett glas vin och tittade på The Grizzlyclub!:)
Dom var grymma!!!:)
I söndags tog jag en löpartur på förmiddagen, sen for vi till poolen! Där slappade jag en stund
i solstolen med en bok!:)
Skönt!:)
På kvällen bjöd vi hem Malin, Micke, Thyra och Thor på surströmming!:) Riktigt gott var det
och alltid lika trevligt att umgås med den fina familjen!:)
 
Ikväll har vi varit hela familjen på gymmet! Lill-Simon sprang som en tok på löpbandet! Superduktig var han:)
Nu blir det bums i säng! God Natt!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0