MINISEMESTER, BARNKALAS OCH MALTE 1ÅR!:)

 
 
Fredag efter jobbet åkte jag hem och bytte om, sen drog vi iväg på minisemester till Övik!:)
 
Vi stannade i Umeå på McDonalds och åt middag:)
 
Väl framme på Scandic i Övik, checkade vi in, sen bytte barnen om till badkläder och vi gick ner till poolen:)
Som tur var fanns där ett gym, så jag lyckades få in ett välbehövligt gympass:)
Simon och William:)
 
Efter badet gick vi ner till baren och tog en liten minisemesteröl!:)
 
Det var jag, Simon, Simon, Melvin, (Malte fick vara hemma hos sin mormor och
morfar så vi fick bara rå om våra storkillar:), Jolla, William, Juana, Tony, Nathalie,
Oliver och Liam.
 
Lördag började vi med en rejäl hotellfrukost, sen åkte vi till Paradisbadet!:)
 
Taggade för Baaad!:)
William och Simon åker forsen:)
Jag och Melvin åker forsen:)
Ringarna:) Man blir verkligen som ett barn på nytt, när man är på sådana här ställen!:)
Superkul!:)
 
Melvin!:) Han var lite rädd i början, men i slutändan hade han åkt allt!:)
Lunchdax!:) Melvin i väntan på sin mat!:)
Glasspaus!:)
Glass och kaffe!:) Mums!!:)
Efter ca 6 timmars bad blir man så här skrynklig!:)
När vi badat klart började jag köra mot Umeå där vi skulle äta, men bara efter en liten
bit kände jag hur trött jag var, så Simon fick köra! Efter att vi bytt, tog det bara några sekunder så
somnade jag! Även lill-Simon och Melvin somnade:)
 
I Umeå åt vi middag! Pizza:) Sen körde vi hem.
 
Söndag steg vi upp ganska tidigt och sjöng för Malte! (Han fyller egentligen idag, måndag, men
då jag jobbar låtsades vi att han fyllde söndag:)
Vi bjöd på banantårta och paket!:)
Storebrorsorna hjälpte till att öppna paketen:)
Gladskrutt!:)♥
Sen var det äntligen dags för Melvins 6-årskalas! Som han längtat!:) Och som
vanligt hade han tur med vädret:)
Han ville ha en spidermantårta även till barnkalaset, så det blev en liknande den han
hade på släktkalaset:)
Han blåste ut alla ljusen!:)
Vi började med att fika:)
Malte fick äta tårta själv:)
Det blev mest med händerna:)
Snyggingarna:)
Efter fikat gick dom ut och hoppade studsmatta!:)
Sen gick vi över till mina föräldrar och badade:)
Alla barnen bada!:)
Sen gick vi tillbaka till oss, där det blev skattjakt!:)
När dom väl hittade skatten, var det ett fiskespö, som dom fick använda för
att fånga den riktiga skatten:)
Sen gick dom ut och mumsade på skatten:)
Allt flöt på hur bra som helst:)
Malte roar sig i sandlådan:)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0