FÖRRA HELGEN!:)

Dålig uppdatering på bloggen nu:) Har så mycket annat att göra, hinner typ aldrig sitta vid datorn!:)
 
Så jag börjar med ett inlägg från förra helgen!:)
 
Solen visade sig så jag passade på att plantera lite blommor i krukor.
 
 
På lördagen for vi först en sväng på Joypeak festivalen:)
Otroligt nog han jag fånga Simon på en bild innan han försvann:)
Melvin i hinderbanan:)
Melvin tävlade med sina tremeningar:)
Klara, färdiga, Gå...
Sen for vi raka spåret till ett prinsesskalas:)
Superfina tårtor:)
Nadja 5år!:)
På afton for jag och Simon ut och sprang med Thelma:)
Blev intervallträning!
Vi stannade vid en backe och körde backintervaller!:)
 
På söndagen blev det en sväng på gymmet!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0