MIDSOMMAR!!:)

 
 
MIDSOMMARAFTON:
 
På dagen var vi hemma och städade och fixade inför kvällen! Vi gick över och fikade hos mina föräldrar
en kort stund!:)
 
På kvällen var vi hos oss! Vi hade så trevligt så jag glömde ta kort!:) Men några få bilder lyckades jag
i varje fall ta:)
 
 
Vi hade knytkalas!
Förrätt: Kräftsoppa med bröd till.
Varmrätt: Olika sorters kött, Älgfärsburgare, Potatisgratäng, vb-ost potatis, melonsallad, två
sorters varma såser + två kalla såser, majskolvar! Jag säger bara MUMS!!:)
Efterrätt: Marängtårta med lemon curd och jordgubbar och en daimtårta! Supergoda!!:)
 
Sen blev det en massa snacks!:)
MMMMmmm:)
Alla barnen lekte så snällt:) Malte och Thor somnade ganska tidigt:) Fina killarna♥
Så härligt att vi kunde sitta ute:) Vi köpte en myggdödare och jag tycker den
funkade:) Var inte alls farligt med mygg! (Alla var nog på stackars Malte som ser
ut som en prickigkorv nu)
 
Tyvärr tog jag inte en bild efter middagen, men Bettan kom efter hon jobbat klart och hon
är inte med på bilden:)
 
Vi åt, pratade, skålade, spelade hattleken och hade det supertrevligt!:)
 
Tack till alla som var med!!:)
 
Midsommardagen:
 
Malin, Micke, Thyra, Thor och Andre kom förbi och vi åt resterna från dagen innan:)
 Maten var lika god dagen efter:)
Dom här snyggingarna for ut på picknick/spionuppdrag:)
Sen tog vi en liten promenad! När vi kom hem satte jag mig i solen och läste en stund,
men jag orkade inte hålla upp ögonen och lyckades somna en stund i solen! Skönt!:) Jag
brukar nästan aldrig somna dagtid:) När jag vaknade var det dags för middag! Vi grillade kyckling! Gott!
 
Sen sprang vi ner till ön där vi körde ett styrkepass!:)
 
SÖNDAG:
 
Idag har vi varit och hjälpt till hos mina föräldrar med poolen! Så förhoppningsvis går det snart att bada:)
 
Barnen har haft flera kompisar här!:) Alltid lika kul!:)
 
Min lilla upptäckskille!:) Oj, vad han far överallt och fort går det:) Han har inte
lärt sig gå, men kryper desto fortare!:) Sen klättrar han överallt!:)
 
Sandra och Melvin leker!:) Här har vi två stycken som verkligen är superduktiga på
att leka!:) Det är underbart att lyssna på dom!♥
 
BUS!!:)♥
Va? Jag? Hur jag hamnade här uppe i soffan?!:)!♥♥♥
 
Ikväll har jag varit ut på en liten löpartur! Sjukt jobbigt var det, tog ut mig ordentligt! Men
skönt efter!:) Nu ska jag gå och sova, väckarn ringer imorgon 04,45:)
 
God natt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0