HELGEN V.10

Lördagsmorgon vaknar jag och känner mig oförskämt pigg, med tanke på att det blev rätt sent fredagskväll! Blev ändå en lugn hemmadag med lite städning och en liten promenad.
 
På kvällen kom Jolla och Nicklas och vi bjöd på grillat kött, vb-ost potatis, sås och sallad!
 
Tyvärr tog jag bara en enda bild på hela kvällen och det var bara på potatisen och såsen!:/
Men trevligt var det:) Fast tröttheten kom lite över mig och Jolla!:) Simon och Nicklas drack några öl,
medans jag och Jolla höll oss till Cola!:)
 
Söndag och sol! På morgonen kom pappa och hämtade upp "Lill"-Simon och dom for på pimpelutflykt!:)
När han kom tillbaka for vi till Bygdsiljum för slalom och snowboardåkning:) Malte fick stanna hemma hos
sin mormor och morfar!:)
 
Kul i funparken!:)
En hel del skogsåkning blev det också!:)
När vi åkt klart åkte vi direkt till min farmor där vi blev bjudna på världens godaste
köttsoppa!!:)
Jag skulle kunna äta ihjäl mig av köttsoppa! Det är såå gott!:) Extra gott också
när man varit ute en hel dag!:)
 
Nu ska jag ta en promenad ute i solen till gymmet!!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0