DAGEN...

Tog det rätt lugnt på förmiddagen. Lill-Simon hade en sovkompis natten till idag, dom åt godis, såg film och
fnittrade på till ganska sent igår kväll:)
 
Efter lunch for vi upp till stan där det var barnens dag! Trodde vi skulle ha nöjda och glada barn som
fick fara och åka karusell, men ack vad jag hade fel!
 
För det första hade jag gjort misstaget att kolla på telefonen vad det skulle bli för väder och jag
tyckte det såg ut att kunna spricka upp och bli sol! Perfekt tänkte jag och tog på oss skinnjackorna istället
för vinterjackorna:/ = Misstag 1, vi FRÖS!
 
För det andra gav jag Simon godis igår= Misstag 2, han var speedad och på dåligt humör.
 
Sen fick barnen välja 2 grejer var dom skulle få åka/göra.
 
Melvin börjar med att välja radiostyrda bilarna= Misstag 3, han krockade rejält och fick ont och tårarna sprutade.
 
 
Sen var det Simons tur att välja och han väljer såklart den som snurrar allra mest! Inte ville han åka
själv inte! Jag offrade mig och åkte med han = Misstag 4, yr och lite illamående mamma.
Snurrade så in i bomben!:/
Sen var det Melvins tur igen, han väljer att göra rutschkanan som man först klättrar upp, sen åker ner!
Han klättrar upp, men när han kommer upp får han höjdskräck! Står där uppe och skriker och gråter!
Tillslut klättrar killen som jobbar med kanan upp och åker ner med Melvin!=Misstag 5.
 
Efter det var ingen sugen på några fler karuseller, så vi spelade upp sista slantarna på ett chokladhjul.
Självklart vann vi inget!:/
 
Kvällen blev bra i varje fall:) Efter middagen for vi hela familjen till gymmet!:) Passade bättre för oss alla!
Barnen är vana att vara där och lite folk var det också lördagkväll:)
 
 
Barnen spelade lite bowling, medans mamman och pappan fick träna:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0