TOUGHEST!!:)

Förra lördagen var vi i Umeå och sprang loppet toughest! Det är 8km med över 50 olika hinder!:)
 
Det kan ha varit bland det roligaste jag gjort!!:) Vi var ett lag på 4 st, Jag, Malin, Jenny och Ella= Olles kämpar♥
Vi satsade på att klara så många hinder som möjligt och inte på att få en bra tid!:) Vissa hinder hoppade
vi över direkt och tog straffrunda istället och det var dom med hög skaderisk! Själv kände jag inte för att
bli skadad då jag skulle börja nytt jobb två dagar efter! Blåslagna var vi nog alla, men inga värre skador:)
 
I väntan på start!
 
Lite nervösa tjejer:)
Då var vi igång..
Jag klarade repet, tjohoo:)
Vi tog oss tid att posera framför kameran:)
Jag och Malin kryper:)
Glädje!:)
Vi hade som tur var några biffiga karlar som tog emot oss på sista hindret:)
Malin på väg upp!
Vi klarade det!!:)
Kul att vi alla tog oss upp på sista hindret:)

 
Efter att vi duschat bort all lera och gjort oss klara gick vi ut och åt supergod mat och skålade i
god dryck:)
SKÅL!!
Varmrätt: Jag åt grillspett, var verkligen supergott!
Efterrätt! Också supergott:)
En helt underbar dag och kväll!! Tusen tack till alla Olles kämpar både ni som sprang
och våran fantastiska hejarklack!!!♥♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Superbra gjort tjejer😀😀😀

2015-05-23 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0