Rhodos dag 5, Water Park!:)

Kul dag!!:)
 
Vi åt frukost, sen tog vi taxi till Water Park!:)
rejäl frukost:)
Det var jag Simon, Simon och Melvin som for till vatten parken! Mamma och
Pappa var kvar på hotellet och skötte bus-Malte:)
 
Melvin studerar kartan över parken.
Vi åkte massor av vattenrutschkanor, men min favorit var denna! Man låg på mage,
på en matta och åkte!:)
 
Melvins favorit var vågpoolen!
 
God lunch!:)
Den läskigaste tycker jag var denna!:)
Jag och Stor-Simon skulle åka fritt fall och barnen skulle fota! Åkte gjorde vi, men tyvärr
inget fotobevis:)
 
Stor-Simon åkte toa-stolen:)
Den här var kul!:)
Jag och Melvin!:)
Simon och Melvin i ett skepp!:)
På en studsboll.
Här var det en jätte-hink som fylldes med vatten och tippade lite då, då!
En kanon bra dag med strålande väder:)
 
På kvällen åt vi middag på hotellet, sen blev det shower, drinkar och yatzy i baren:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0