Ny tattoo, festival och sol:)

Första sittningen för min lårtattoo:)
resultatet:) Kommer att göra en fortsättning på den, men tar det senare i sommar:)
Vill kunna bada nu när äntligen sommarvärmen har kommit:)
 
I torsdags var vi på stadsfesten:) Vi var på förfest hos Bettan, det var jag, Simon, Bettan och Ellen.
Jag hade superkul hela kvällen:)
Vi såg lite av E-type:) Men mest var vi i öltält. Avslutade kvällen med en langos:)
Våran lilla rymmare!! Här om dagen cyklade Malte med Melvin till lekparken som är just
vid oss! Tänkte att okej, dom kan ju få vara där en stund! Går ett tag, sen går jag dit för att kolla hur det
går! Melvin sitter där och leker.. Själv! Vart är Malte??? Melvin säger att han aldrig varit där!!??
Jag får ju lite panik och springer runt och kollar! Ingen Malte! Jag tar cykeln och far till lekparken som är längre bort (ganska mycket längre bort!) När jag närmar mig så hör jag en liten röst "Mamma, jag sitter här uppe:-O
Då har han cyklat med sin lilla trehjuling till lekparken som är en bra bit bort och klättrat upp på taket på ett lekhus och vågar inte hoppa ner (Tack och lov!!) Jäklar vad han skräms ibland! Livsfarlig på att bara dra:/
Jaja, slutet gott, allting gott.)
 
I lördags åkte vi upp till festivalen med barnen så dom fick åka karusell:)
Simon och William.
Malte:) Såg inte glad ut, men ville åka igen!?
Simon och William högst upp till höger:)
Melvin:)
Melvin.
Malte:)
På kvällen var vi bjudna till Vickan och Jocke:)
Malte och Vilmer har lite hemlisar:)
Alex:)
Simon och Melvin med lill-kusinen♥
Supertrevligt och jättegod mat:)
 
Idag har jag varit trött, men har försökt göra lite nytta här hemma och sen har vi varit till poolen:)
Först var jag dit med Melvin och hans kompis Tim och Malte:)
Sen ville Simon bada så då for vi dit igen:) Ljuvligt väder:)))
Måste försöka få mig iväg och träna snart, men känns tungt idag:/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0