Hemmarenovering:)

Jag känner att jag hittat vad jag trivs med, vilka typer av färger och så:) Det har blivit en del målning här hemma på senaste...
 
Kök: Målning av väggar förutom fondväggen:)
 
Före:
Vitt..
 
Efter:
Grönt:) Trodde aldrig jag skulle välja grönt, men det finns ju supersnygga gröna kulörer:)
Denna heter: S 2005 G
 
Sovrum: Målning av tak och väggar.
 
Före:
Hade inga förebilder, men här ser man lite...
och här ser man lite efter jag har börjat riva tapeten:)
 
Efter:
Blev så himla nöjd:) Älskar färgen! Den heter st. Pauls blue.
 
Sen vardagsrummet var ju ett tag sen vi gjorde om: Målning tak och vägg och nytt golv.
 
Kalkmålning på denna vägg.
 
S 1500 N ljusgrå
S 3500 N lite mörkare grå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0