Hopp och lek.

Tiden springer iväg! Nu har jag jobbat i ca 2 1/2 vecka:) Känns super! Känner inte av det speciellt mycket i kroppen:) Tänkte att jag skulle få problem med nacke och axlar när man inte är van, särskilt när det har varit ganska mycket tak, men det har gått förvånandsvärt bra:)
 
Är heller inte så trött eller ja jag är ganska trött på kvällen, men det verkar ju alla vara nu, så jag tror inte jag är tröttare en andra:) Så fysiskt känns allt bra. 
 
Psyket är väl inte riktigt på topp därimot, är extremt orolig av mig! Är så himla rädd att det ska komma ett bakslag, att cancern ska komma tillbaka:( Tror nästan det har blivit värre sen jag börjat om att jobba, just för att det skulle vara så fruktansvärt tråkigt att bli sjukskriven igen! Jag är såå rädd om mitt liv, älskar livet och hoppas att den här prövningen är klar för min del nu!
 
Träningen har inte blivit av mindre sen jag började jobba:) Förrförra veckan blev det 6 träningspass och förra veckan 5:) Ska försöka få in minst 5 pass/ vecka, för att jag mår bra av det:)
 
 
 
Simon provar min peruk, som jag själv aldrig använt:)) 
 
Alltså katten älskar att klättra upp på mig och lägga sig på mina axlar, dock inte skönt när hon klättrar upp när man har tunna träningsbyxor:/
 
Aktion julklappen:
 Melvin lämnar vårat paket.
 
Fika och uppträdanden:)
 
Nu har dom öppnat det nya trampolinhuset i stan och grabbarna var supertaggade på fara dit. Sagt och gjort tog jag med mig dom i lördags, men när vi kommer dit visar det sig att det är 5-årsgräns! Malte som bara är 4år blev ju superbesviken:( Han sa:
- Jag fick ju hoppa när jag var 3 år, det är ju väldigt konstigt!
Det har då inte varit några åldersgränser där vi varit tidigare Luleå, Umeå och Västerås.
Melvin, Simon och Viktor ville ju såklart hoppa så jag och Malte fick roa oss där genom att fika och inte göra just något:/ Fika hade ju Malte gjort på två minuter:/
 
 
 
Malte lånade några av dessa mjuka klossar och byggde ett litet torn på sidan av "bassängen" , men inte ens det fick han göra, då kom dom och sa till att klossarna skulle vara i "bassängen". Lite småaktigt kan jag tycka:(
 
För att göra Malte lite gladare så lovade jag att han skulle få fara på leos lekland dagen efter.
 
Så det blev gårdagens nöje:)
 
 
Väldigt nöjd kille:)
 
På kvällen igår var vi bjudna till farmor på middag:)
Supergod mat hade hon gjort♥
 
Imorgon ska jag operera bort venporten, så himla skönt att bli av med den:) Håller tummarna att dom inte punkterar lungan som dom gjorde när dom satte dit den, men det tror jag inte:) Är visst en väldigt lätt operation att ta bort den:) Skulle kunna jobba redan dagen efter:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0