VALBORG!!!

Dagen idag började här hemma kl. 03,00 då Simon tyckte det var morgon! Han var hungrig och ville ha fil och flinger! Efter att ha försökt få han att somna om drygt en timme så fick han tillslut äta och sen satte jag på en film och tänkte att då kan ju jag få somna om, men då var det dax för Melvin att vakna:/ Känner mig lagomt sliten nu!
När vi stigit upp tänkte jag ta tag i all städning och började med barnens rum! Kan säga att det blev inte några fler rum idag! Tog hur lång tid som helst!!

Sen åkte jag och mamma upp till stan och handlade en sandlåda på Beijer! (Tack för det tipset!!) Blev även en sväng förbi solbacken! (Bolaget och Maxi). När vi kom hem började jag skruva ihop sandlådan, vilket bök!! Det var då den sämsta ritningen jag sätt!!

Ikväll har vi varit hos mappa och ätit grillat och potatis med vb-ost! MUMS! Sen åkte vi till folkets hus och såg majbrasa, Simon och Nathalie dansade disco och sen såg vi fyrverkerier!!


Simons rum före städning! (Tror någon smällt en bomb här inne!)


Simons rum efter!


Vi äter goo-middag!!


Simon, Simon, Juana, Nathalie, Tony och Melvin vid majbrasan!


Simon provar lyckan! (vann inget!)


Simon, Melvin, Tony, Juana och Oliver hänger på Grottan!


Simon och Nathalie dansar disco!!


Discokungen och discodrottningen!


Coolingen!!



Tittar på fyrverkerier!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0