MIN 29-ÅRSDAG!!!:)

Har haft en toppen dag från början till slut!!:) Jag börjar nästan tro att alla missuppfattat och tror att jag fyller 30 redan i år!!:) Med tanke på all uppvaktning som jag fått!!:)) Men jag är bara 29år ett helt år till:) Men som sagt dagen har varit super!! Först blev jag firad redan på sängen! Sen kom mina underbara vänner på besök!! Jag fick superfina blommor och presentkort på aqua spa:))) Längtar redan till jag ska dit!! Bara Älskar att få massage:)) Sen nu ikväll har vi varit och sätt Brides maids på bio!! Var hur bra som helst:))))




Tjejerna!! Ingen vill kolla in i kameran!!:) Vi åt smörgåstårta och fikade!:)


Alla superfina blommor som jag fått!!! Känner att jag måste investera
i lite fler vaser!! Har visst bara tre vaser dom andra fick stå i ölglas och
vinkaraff:)

Tack för en kanonbra dag!!!:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0