LUCIAMYS OCH SKOLBESÖK!!:)

 
Klockan 7 imorse var det luciatåg på Melvin´s dagis! Dom höll till utomhus som vanligt! Riktigt mysigt:) Skönt också då det inte är så kallt ute:)
 
Melvin den lilla tomten i mitten!:)
 
 
 
Tänd ett ljus och låt det brinna...
 
Sen kom tomten på besök!!:)
 
Så här glad blev Melvin, efter tomtebesöket!!:)
 
Efter luciamyset, följde jag Simon till skolan, där jag häslade på hela dagen!! Han är så duktig min lilla kille:) Vi hade både matte, engelska och SO:)
 
Simon på rast!:)
Riktigt mysig dag!!:)
 
När vi kom hem skottade jag gården som var full med snö igen:) Sen har jag städat undan lite! När vi varit hemma en stund, börjar Simon klaga på sin hals igen:( Bara det inte är halsfluss igen!!! Barnen måste vara friska imorgon för då ska dom till sin farmor och farfar och baka pepparkakor! Då tänkte jag och Simon passa på att fara och handla alla julklappar! Det är enda dagen vi kan fara båda och handla julklappar!!! Så jag håller alla tummar och tår att vi får vara friska imorgon!!!!
 
Melvin har ätit tomtegröt, då blir man stor och stark!!:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tråkigt att missa Luciatåget i år. Helt plötsligt är Melvin bland dom större barnen. Han brukar ju vara minst.:)

2012-12-15 @ 01:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0