PARTY!!:)

Igår var jag och Simon ut och partade!!:) Kände att vi verkligen behövde det!! Känns som vi inte har hittat på något på evigheter bara jag och han:) Vi började ta något glas vin här hemma, sen gick vi över med barnen till mina föräldrar!



Sen skjutsade pappa in oss till stan! Där gick vi ut och åt på bishop arms!
Och drack lite mera vin:)






Min mat! club sandwich med kyckling! Supergott var det!!:)

Lite senare gick vi på Mollys! Det var 27+ och både jag och Simon fick
visa leg!:)) Jippi!!!


Simon!


Jag!!


Några trevliga människor som vi träffade och "hängde" med:)

Mycket trevlig kväll var det!!:)

Nu ska vi åka på boda borg och leka:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0