TRÄNINGSVÄRK!!

Har jag massor av!!! Känns som jag stapplar fram:) Men det stoppade mig inte från att fara på boxen idag!!:) Det gick faktiskt över förväntan!:) Som tur var hade min träningskompis (Bettan) lika mycket träningsvärk:) Tycker det är lite skönt, för då känner man att man gjort något:)

Idag när jag körde till Jörn tyckte jag faktiskt lite synd om renarna som var efter vägen, egentligen gillar jag verkligen inte renar (ja, torkat renkött gillar jag! MUMS:) Annars är dom bara störande när dom står mitt på vägen när man kommer och kör! Och inte flyttar dom på sig heller inte:/  Varför jag tyckte synd om dom var för att det var ju svinkallt ute idag, så jag tänkte om dom inte blir påkörda så lär dom ju frysa ihjäl!! HUVVA!!:(
FYY                                                  MUMS!!!:)
(Inte mina bilder!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ljög kanske lite om renarna i mitt inlägg kommer inte riktigt ihåg vad du sa men hoppas det är ok ändå ? =)



kram

2012-02-02 @ 22:15:08
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag sa till micke idag att jag ville ha en ren när vi flyttar upp! =) jag hoppas på det hahaha

2012-02-02 @ 22:53:18
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0