NYÅRSAFTON!!!

När jag vaknade imorse kände jag mig inte det minsta frisk!!! Kan knappt svälja, feber och halvdöd!!:/ Efter att ha ätit ett lass halstabletter och ett gäng ipren tog jag mig upp ur sängen för att förbereda inför nyårsafton!! Som tur var hade mamma gjort all mat och städat hade jag gjort dagen innan!! Så vi åkte och handlade lite snacks och sånt:)
Therese kom lite tidigare och sminkade mig:) Alltid lika kul att få bli sminkad:)
Dukningen!!
BusMelvin!!
Förrätt!!
Varmrätt!!
Vi till bords!! Oj vilken puckelrygg jag har!! Hoppas det beror på att jag
är sjuk, annars måste jag verkligen börja tänka på min hållning!!:/
Efterrätt!!
Barnen och Thelma dansar!!:))
Micael öppnar champagneflaskan!!
Nyårstalet på tv!!
Klockan är 00,00 SKÅL!!!!
GOTT NYTT ÅR!!!!!
Mamma och pappa hade köpt varsin sån här åt Simon och Melvin!! Här
skulle vi skicka iväg Simons då Melvin hade somnat! Men den vill inte
riktigt lyfta..
Nu snart..
Nu är det nära..
Och tillslut lyfte den och for iväg!!:)
Gott nytt år på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0