NI ÄR BÄST!!!:)

Den här lappen fick jag i brevlådan i fredags:
 
 
Så klockan 12 igår var jag redo! Jag var väldigt nervös då jag inte visste vad som väntade!:) När klockan
nästan är 12 hör jag två motorcyklar komma och förstår att jag ska få åka motorcykel!:)
 
Jag fick åka till ok, där väntade Jolla och Therese med bil!
 
 
Vi åkte hem till Bettan, där satt vi och pratade och skrattade, sen tog vi en promenad ner mot stan!
 
Vi gick på Calles, där blev jag bjuden på supergod mat och öl!:)
 
Skellefteåtoast tror jag det hette!:) Var supergott!!!:)
 
Efter maten gick vi tillbaka till Bettan! Där hade vi picknick på gräsmattan, drack lite mer öl och hade det
riktigt mysigt!:)
 
Sen fick jag ansiktsmask och blev sminkad!!:)
 
Sen åkte vi hem till Jolla och dit kom även Sofia, Peter, Ida och Tobbe!!:) Vi åt jordgubbar, glass och drack
vin!:)
Sen fick jag ta på ögonbindel och sätta mig i en bil! Jag tappade bort mig direkt vars vi var:)
 
Det visade sig att vi skulle ut och resa:) Så jag fick börja med att checka in på Ursvikens airport!:)
 
Efter incheckning fick vi vänta i gaten för ombordstigning!!
 
Här har vi intagit våra platser i flygplanet!!:)
 
 
Säkerhetsgenomgången!!:) Snart dax för start..
 
Dom hade gjort superfina tårtor!!:)
 
Bästa flygvärdinnor!!:)
 
Del av personalen på Festresor AB!:)
 
Framme på Costa del sol!!:)
 
Brorsan sjöng och spelade en sång till mig!! Therese hjälpte till och mamma och Lena var bakgrundsdansare:)
Dom var superduktiga!!!:)
 
Världens bästa vänner!!!!:)
 
Tävlingsdax!! Limbo!:) Jolla!
 
Nicke och Anders!!:)
 
Tobbe!!:)
 
Jag:)
 
Hanna:)
 
Jojjo:)
 
Sofia:)
 
Johan:)
 
Micke:)
 
Jon:)
 
Vickan:)
 
Annelie:)
 
Tanja:)
 
 
Jag i världens minsta flytväst!!:) För att avgöra vilket lag som vann skulle jag hoppa i poolen och Simma
5 vänder!!
 
Självklart ställde jag upp på det:)
 
Rättning av en tävling, där dom hade fått svara på frågor om mig!!:)
 
Dancing in the rain!!:)
 
Vi var ganska många som avslutade kvällen med ett dopp i poolen!!:)
 
Dansar!!!:)
 
Tusen, tusen, tusen tack till alla som var med! Och alla ni som ordnade allt!!! Jag har världens bästa släkt
och vänner!!!!!!! Jag hade en helt underbar dag och kväll!!!:)
 
(Jag fyller inte 30år förän i augusti, men det var ju bäst att dom tog det nu då alla är hemma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0