FREDAG 23 MAJ!!

Kanonväder även idag!!:) Melvin for till en kompis på fm och kom inte hem för en vid 3 och Simon har varit i skolan! Så jag har varit hemma själv!:) (Stora Simon jobbar) Jag cyklade en sväng till blomsterträdgården i Ursviken och köpte lite vitt grus! Hon i kassan tyckte inte det var lämpligt att jag bar på den säcken, så jag fick bärhjälp ut till cykeln!:)
 
När jag kom hem grejjade jag lite i trädgården, men mest har jag suttit och läst och ätit persikor! Oooj så gott!!:)
 
Är inne på andra boken! Började läsa dom i höstas när vi var utomlands, men har haft ett långt uppehåll från
Mr Grey!;)
 
Jag och ballongmagen!!:)
 
Nu har vi nyss haft vattenkrig!! Tror jag blev blötast!!:)
 
 
Just nu sitter jag och väntar på att stor Simon ska komma hem med Pizza!! Jag blev lite lat!!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0