HUVUD NER OCH RUMPA UPP!!

Som det ska vara!! Tack och lov!! Då det var lite osäkert hur bebis i magen låg, fick jag idag fara på ultraljudsundersökning, bara för att kolla hur bebis låg!! Den låg som den skulle med huvudet neråt! Och barnmorskan tyckte att den sjunkit ner en bit med huvudet, så den borde inte vända sig något mer nu!!:) Skönt, hade känts lite jobbigt om den lagt sig i säte!! Tyvärr såg man typ inget på ultraljudet!! Det ända jag kunde urskilja var hjärtat som slog! Hade hoppats på att kunna se en liten ansiktsprofil eller så!! Fast jag var lite rädd att råka se könet! Då jag hållit mig så här länge, så vill jag inte veta för en bebis är född!!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0