Snabb som blixten!!:)

Man tror att man har barn säkrat hemmet, men Malte lyckas hitta nya faror hela tiden! Jag hade
glömt hur helt plötsligt med en liten 8månaders hemma att allt blir livsfarligt!:/
 
Jag trodde gå stolen var en hyfsat säker plats efter att ha tagit bort allt farligt som kontakter eller blommor som hänger ner...
 
I morse satt jag och kammade Simon som skulle bli klar till skolan. Vi satt i soffan och Malte var i gå stolen en
bit ifrån! När jag tittar upp på Malte ser jag hur han hänger med huvudet ner mot golvet från gå stolen, satt bara fast lite i ena benet! Snabb som blixten kastar jag mig mot där han hänger och lyckas just och pass fånga han i luften! Typ 1 cm innan han skulle slå huvudet i golvet!:) Phuuu snacka om att ha tur ibland:))
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tur att du var snabb , han var säkert lika glad som vanligt, gullungen😃

2015-03-19 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0