FÖRSTA VECKAN!

Då har jag jobbat första veckan på nya jobbet! Det har gått superbra! Känns helt rätt och är så kul!:)
Dagarna går hur fort som helst och att jag får röra på mig hela tiden när jag jobbar är perfekt!:)
 
 
Jag kommer inte att ha tid att träna lika mycket nu när jag börjat jobba, men kommer att försöka få in
minst 3 pass i veckan!:) Inte som när jag varit ledig och tränat 5-7pass i veckan:)
 
I veckan gick det bra:
 
Träning:
Måndag: vila
Tisdag: Löpartur + träning i utegym
Onsdag: Träning gym, armar, bröst, mage
Torsdag: Träning gym, ben, mage
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Träning gym, rygg, axlar, mage

Kommentarer
Postat av: Marie

😃 va fin du är!

2015-05-26 @ 19:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0