Rhodos!

Länge sen jag bloggade, men tänkte passa på nu när vi är utomlands och göra en lite reseblogg:)
(dagbok). Har så mycket annat att göra när jag är hemma, så det har inte blivit prioriterat att sitta vid datorn:)
 
Resan hit gick bra!
Två trötta killar på flyget:)
 
När vi kom fram till Rhodos regnade det och när jag vaknade på morgonen var det också
lite regn och mulet! Jag hade kikat lite vad det skulle vara för väder idag (torsdag) och det såg
ut att regna! Så jag var inställd på det! Men ganska fort klarnade det upp! Underbart!!:))
Fanns massor av gott till frukost!:)
Lollo och Bernie kom förbi och hälsade:) Malte var väldigt skeptisk:)
 
Simon och Melvin badar i poolen! Hotellområdet är STORT!! Flera pooler:)
 
 
Shack.
 
Lunch med härlig utsikt:)
 
Stranden! Här var det stenig strand, men tror om man går en bit så är det
sandstrand! Men barnen gillade stenarna:)
 
Simon och Melvin letar efter dom finaste stenarna:)
 
 
 
 
 
 
Det var superbra mat både till lunch och middag! Känns som jag redan lagt på
mig nått kg i vikt:) Blir nog ett besök på hotellets gym imorgon:)
 
Kvällen avslutades med drinkar och yatzy!
 
Underbar dag! Längtar redan till imorgon:)
 
God natt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0