Helgen!

Fredag: När jag kom hem från jobbet, bytte jag om för ett pass på gymmet:)  Jag älskar att träna och kör minst 3 träningspass i veckan, då är det framförallt styrketräning, men jag har också börjat taiboxning:) Kul med variation:) 
 
Efter middagen såg vi let´s dance och efter det hade jag myskväll med lill-Simon och såg prison break:) Jag är såå taggad för den nya sesongen. 
 
 
Ja, just ja!! Vi tog fram studsmattan:) Barnen fick skotta bort snö så att det skulle gå att hoppa:)
 
 
 
Tyvärr skedde en liten olycka och Melvin fick värsta näsblodet någonsin tror jag:(
Jag blev livrädd och trodde att han skulle förblöda, kände mig svimfärdig! Det är såå typiskt
att det alltid händer sådant när Simon inte är hemma:/ Men det gick tack och lov bra för Melvin♥
 
Lördag: Tog det lugnt på morgonen, sen cyklade vi till mina föräldrar och gick igenom lådor från då
jag var liten:) Jag har så svårt att rensa bort saker, sen så fastnade jag i allt möjligt:) Gamla dagböcker och
texter jag skrivit som liten! Ja, jag fastnade hela tiden, så jag tror inte jag var mycket till hjälp med själva 
sorteringen:) Riktigt kul att hitta gamla listor man hade:) Kill-listor, kompis-listor, bäst i hela världen- lister m.m.
 
När Simon kom hem från jobbet så for jag ut på en löpartur! Första gången på evigheter:) Jag var i valet och kvalet om jag skulle orka, kände ingen pepp alls! Men jag gjorde det, och det var inte så jobbigt som jag föreställt mig:) Phuu.
 
Efter middagen for Simon och träna så då målade jag och barnen stenar:)
Hög koncentrationsnivå♥
 
Sen ville barnen ut och hoppa studsmatta, vilket jag var lite emot efter olyckan igår:/ Men jag sa
ok, men då skulle dom bara hoppa en och en. Vi gick ut och Simon skulle hoppa och Melvin och Malte satt på sidan. Tror ni inte att Malte lyckades skalla Melvin på näsan när dom satt på sidan:( Jodå! Näsblod igen och ingen Simon hemma:/ Ringde mamma och hon fick komma och passa Malte när jag hjälpte Melvin. Blödde inte lika mycket denna gång som tur var!
 
Söndag:  Idag har vi också tagit det lugnt på morgonen! Känner att jag har behövt det! Vanligtvis kliver jag upp och städar och håller igång, men i helgen har jag unnat mig att sitta och dricka en kopp kaffe framför nyhetsmorgon efter frukosten:) Efter en stund klädde vi på oss och for ut på en cykeltur:)
 
Stannade vid en lekpark:)
Melvin som varit hos en kompis mötte upp oss i lekparken.
Sen cyklade vi hem för att äta lunch.
 
Efter vi ätit och stökat bort så for jag, Lill-Simon och Melvin på bio:)
 
VI såg:
 
Riktigt kul film:)
 
När vi kom hem hade Simon kommit hem från jobbet, så då åkte jag och träna:) Som sagt! Älskar att träna:)
Ny arbetsvecka imorgon:) Så tidigkväll ikväll:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0