Avslutningar m.m.

Det är mycket den här tiden på året! Avslutningsfester *2, Skolavslutningar*2, utvecklingsamtal m.m.m.m.
 
Avslutningsfest med Melvins klass:)
Vi grillade parisare. Jag hade med en engångsgrill och tyckte det var smart tills vi skulle hem!
Då jag insåg att det fanns ingenstans att kasta eller lämna grillen så jag var tvungen att ta hem den!
Jag cyklade dit med alla grejer och med Malte bak på min cykel:/ Simon jobbade såklart kväll! Vilket han alltid
lyckas göra just när det är något speciellt man ska på:(
Malte är ju inte den lugna typen direkt, så jag sprang mest efter han:)
 
Simons skolavslutning!
(Stor-Simon jobbade)
Tänka sig att mitt barn gått ut 7:an:)
Simon tar emot sitt betyg:) Så stolt över denna kille♥
Melvins skolavslutning!
(Simon ledig:)
Så jag fick chansen att se hela avslutningen:) Dom är ju bara för söta!:)
Melvin står på händer, Malte på väg att göra likadant:)
Foto på Melvins klass! Finn 1 fel...
 
Japp:)) en liten Malte har smugit sig in bland Melvins klasskompisar:))
Mina tre ♥
Efter avslutningen for vi till en lekpark som barnen fick välja:)
Det blev dinosarielekparken på getberget:)
 
Sen fick dom välja vart vi skulle äta lunch och då blev det Dallas:)
 
Sen på kvällen hade vi bjudit hem våra föräldrar på middag.
 
 
Vi bjöd på grillat och vi kunde sitta ute:) Underbart!
Melvin fick åka en tur med sin farfars porsche:)
Pappa fick också sig en åktur:)
Nu är det bara en avslutning kvar (tror jag) och det är avslutningsfest på Maltes förskola imorgon:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0