Oktober.

Oj, Oktober redan förbi!! Snart jul ju!:O
Liten sammanfattning av oktober:
Bakat saffransbullar:)
Tog tyvärr slut nästan direkt:/
 
Varit på Melvins innebandyträningar:) Han gillar mest att stå i mål:)
 
Firat barnens kusin Vilmer som blev 4år:)
 
Sötnosen Alex:)
 
Malte har varit på sitt första biobesök:)
Som jag misstänkte kunda han inte riktigt sitta still:) Han får nog vänta ett tag 
innan vi gör ett nytt biobesök:)
Vi såg:
 
 
Jag, Malte och hans mormor gjorde ett besök hos tomten på blomsterslottet:)
Malte gillade inte alls tomten och ville fortast möjligt gå därifrån:)
Betydligt tryggare bland renarna och isbjörnarna:)
 
Jag och stor-Simon fick barnvakt och gick på date:)
 
Åt god mat på bishop:)
 
Sen har det ju varit halloween!
Melvin var på halloweendisco!:)
 
Malte gick karamellkungens halloweenjakt och kammade hem 2kg godis:) Snacka om nöjd kille:)
 
Melvin gick bus eller godis.
 
 
Vi gjorde en pumpalykta:)
Buuuu..
 
Å nu är det november, men i afton fick jag med mig hela familjen på promenad:)
 
Vi stannade till och kastade lite sten i vattnet:)
 
 
 
Underbart!!:))♥♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0