Det går bra nu.

Piggare för var dag som går:) Nu sover jag hela nätter (förutom att Malte vaknar ibland), men då kan jag fort somna om. Tidigare har det kännts som att jag ska brinna upp från insidan och ut. Tror det har varit en blandning av den extrema värmen och kortisonet, så himla skönt att slippa kortisonet!!!:)
 
Känns som att hela min kropp har ställt in sig på att slippa mera cellgifter nu, som jag sagt tidigare så har jag fysiskt återhämtat mig snabbast denna gång och nu tycker jag även håret har börjat komma tillbaka. Lite, lite såklart (ser ungefär ut som Alfons Åbergs frisyr) väldigt glest mellan hårstråna än:) Men när jag stod i duschen idag och kände håret, så var jag tvungen att snöra i en liten hårinpackning:)
 
Ögonfransarna därimot fladdrar tyvärr med sin frånvaro:/ Har några få kvar på varje öga, men hoppas dom kommer tillbaka snart:) Känns konstigt att inte ha fransar, börjar lätt rinna ur ögonen, speciellt när jag är utomhus, dom har nog en funktion dom där rackarna. 
 
Jag är så tacksam att jag gjorde ögonbrynstatuering, då känns det i varje fall som man har ett ansikte.
 
Övriga håret på kroppen gör det inget om det håller sig borta:)
 
I det stora hela mår jag riktigt bra nu och hoppas det håller i sig:)
 
Snart vankas det Fest!:) Då ska jag dricka "lite" alkohol för första gången på typ ett halvt år:))))
 
Lördag:
 
Var på gymmet och tränade för sista gången där gymmet är nu:/ Nu kommer det att vara stängt i två veckor, då dom ska byta lokal. Då blir det att satsa på mer konditionsträning, träning i utegym och hemma.
Killen som aldrig är på marknivå.
 
Malte simtränar och börjar bli riktigt duktig:) Även om det är mer hundsim, en människosim:)
 
Söndag:
 
Vi lämnade Malte hos sin farmor och farfar, sen for vi resten av familjen + Bettan och en kompis åt lill-Simon till Adventure Park i varuträsk.
 
Melvin, Simon och Erik på väg upp i första banan vi körde. (4 meter.)
 
Simon på 6 meter (tror jag)
 
Jag på 12 meter.
 
armgång 12 meter upp i luften.
 
Matpaus.
 
Simon på 10 meter.
 
zipline 10 meter upp.
 
Bettan i zipline.
 
Simon och Melvin på 4 meter.
 
 
Simon och Simon på 8 meter.
 
Man var rätt mör i armarna efter en heldags klättring:) Vi hade tur och blev bjudna till mina föräldrar på middag:)
 
Surströmming:) Skulle lätt kunna äta det en gång i veckan:)
 
Måndag:
 
Jag, mamma, lill-Simon och Melvin for upp till stan för att handla nödvändigheter inför skolstarten. Vips så var barnbidragen slut. Alla barnen behövde nya skor, vissa både innegympaskor och uteskor, bänkpapper och almenacka m.m. 
 
Annars blev det en vilodag= ingen träning.
 
Tisdag: (idag)
 
Följde Melvin till skolan, han börjar 3:an. Lill-Simon som inte är så liten längre började 9:an idag!
 
Sen har jag typ städat hela dagen, förutom när jag tog en löpartur runt elljusspåret 4,3km. Andningen kändes lite bättre idag, men jag fick värdens mjälthugg och var tvungen att gå en bit. Förstår inte varför man ibland får sånt mjälthugg?? Hade gått ca 2 timmar sen jag åt!? Jaja, hoppas det går bättre nästa gång:)
Körde lite hemträning när jag kom hem.
 
Minibands är super!:)
 
Nu ska jag gå och se Idol:) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0