BÅTFORS januari 2018.

Det har blivit en bra tradition att jag och mina vänner far och bor i båtfors en helg! Så välbehövligt och avkopplande:)
 
Jag och Jolla anlände lite senare en dom andra då hon kom från gellivare och jag jobbade, men vi kom fram
till uppdukat bord och surströmming:)
 
Så gott!!!
 
Efter middagen blev det efterrätt pannacotta! Också supergott:)
 
Vi pratade, skrattade, spelade spel, åt snacks och drack vin hela kvällen lång:)
När vi skulle gå och sova tänkte jag att jag skulle slockna på en gång, men Nej! Vet inte vad 
det är i det här huset som gör att jag inte kan sova? Jag tror att det spökar...
På morgonen steg vi upp i lagom tid och åt go-frukost, tog det lugnt (Man tar det lugnt mest hela
tiden här och det är det som är så skönt! Hemma går livet på i typ 100 knyck:)
 
Till lunch gjorde vi upp en eld och grillade korv och pinnbröd:)
 
Efter att ha varit ute i kylan, vad passar då bättre än en bastu 
 
 Bastade ett bra tag, när vi blev för varma sprang vi ut och rullade oss i snön... åå fy %&/(=)#"¤ va kallt det 
var, men skönt:))
Tur det inte finns en granne inom hörhåll:))
 
Till middag gjorde vi sushi. Första gången för mig att göra själv (har ganska nyligt börjat äta sushi:)
Var inte alls så avancerat som jag trodde:)
 
 
 
Den här kvällen avslutade vi framför en film, men jag somnade ganska fort i soffan:) Snälla som dom andra
var så lät dom mig sova där och jag fick en hel natts sömn utan spöken:)) Tror minsann att det är på övervåningen det spökar:)
 
En toppen helg med dom bästa vänner man kan ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0