Helgen.

Fick avbryta förra inlägget, då vi fick besök av svärföräldrarna som kom med jordgubbar och Bettan som jag skulle iväg och träna med:) 
 
Men nu är jag tillbaka efter en varm dag på gymmet och stranden:)
 
Fredag:
 
Maltes 4-årsdag♥ 
 
Jag sov som en kratta den här natten, somnade inte för en vid 24,30 och vaknade 03,30, sen kunde jag inte somna om. Så när jag hörde att Malte började röra på sig, tyckte jag att det var dags att stiga upp och sjunga:)
 
Paket, sång och bulle på säng:)
 
Nöjd kille, som genast ville börja bygga:)
 
Jag hjälpte han att läsa ritningen, men det mesta fixade han själv:)
 
Efter lunch for vi till stranden.
Boviken. Efter minimalt med sömn så fick Simon roa grabbarna och jag lyssnade på pod.
 
På kvällen blev vi bjudna till mina föräldrar på middag. Regnbåge, potatis och sås, så gott!:)
 
Lördag:
Idag skippade vi gymmet och tog cyklarna till norra sillskatan:)
Jag och Bettan. Dit cyklade vi go-cartvägen och hem blev det harrbäcksandsvägen.
 
Melvin, Bettan och Jolla.
 
Simon och Melvin.
 
Malte kör lite yoga:)
 
Efter att ha cyklat hem, dushat och gjort oss klara for vi på kalas hos barnens kusin Alex som fyllde 2år.
 
Dom bjöd på supergod middag:) 
 
Bra väder!:)
 
Alex med sin coola motorcykel:)
 
Tårta, jordgubbar och kaffe:)
 
Söndag:
 
Jag och Malte for ut till skatan och hälsade på Jolla och Nicklas en sista gång innan dom skulle bege sig hem till Gällivare. 
 
Vi badade och slappade:) Sen blev vi bjudna på kaffe uppe i Jollas föräldrars stuga:)
 
Sammanfattningsvis en mycket bra helg:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0