Playan.

Vilken värme vi har:) Underbart såklart, men vara ute på gården går ju inte, så vi har mest varit ute vid havet och stranden.
 
Var visst en vecka sen jag skrev senast, så det har väl hänt en del. Bland annat har jag nu tagit min näst sista cellgiftsbehandling! Bara en kvar!!! 
 
Efter att ha slutat med penicillinet så blev jag betydligt piggare, gladare och kunde tänka mer positivt:)
 
Jag fick träffa min läkare när jag var på behandlingen, vilket kan vara skönt att få ställa alla frågor man har, även om dom såklart inte kan svara på allt. Vissa grejer kan vara skönt att få höra igen:
 
* Knölen var liten (8mm) 
*Jag hittade den väldigt tidigt
*Den är bortopererad
*Hade inte spridit sig
 
*Dom sätter in cellgift och strålning för att vara på säkra sidan att det inte finns någon dålig cell kvar.
 
På dom sakerna tänker jag när jag mår ganska bra och då kan jag tycka att det är skitjobbigt när man träffar på bekanta som ser så otroligt ledsna ut när dom ser mig och beklagar och håller tummarna för mig och hoppas att det ska gå bra.
 
Jag fattar ju att folk säger saker för att vara snälla, men jag tolkar allt. 
 
Vore trevligare om folk såg glada ut när dom ser mig och kanske kan säga att det är tufft nu, men du fixar det här!
 
Om vi säger att jag skulle utföra ett lopp av något slag, så skulle man ju inte gå fram till mig med superledsen min och säga: Stackars dig, jag hoppas du klarar av att gå i mål, håller tummarna... NEJ! Mer pepp och mindre depp! Tack!
 
Här kommer i varje fall senaste veckan:)
 
Tisdag:
 
For upp till lassa på morgon för att lämna prover och Bettan följde med. Sen åkte vi till solbacken och gick på lite affärer.
 
Sen blev det gymmet och min sista chans att klara 55 kg i bänk, den här behandlingen.
Jag klarade det! Sjukt nöjd! Blev ett grymt bra pass då Bettan klarade sitt personbästa:)
 
Malte lekte spindelmannen.
 
Efter gymmet for vi förbi poolen en sväng.
Simon och Malte badade.
 
På kvällen hade vi tjejkväll hos Bettan:)
Suring.
 
Det var jag, Bettan, Jolla och Ida:)
Supermysigt♥
 
Onsdag:
En dag på stranden i norra Sillskatan med Jolla och Nicklas:)
Första doppet i havet för min del, jag och lill-Simon skulle springtävla ut i vattnet:)
 
Strandpingis.
 
Simon och Simon.
 
 
 
Melvin och Malte.
 
Simon och Jolla.
 
 
Jolla och Nicklas bjöd på supergod tacolunch:)
 
Efter stranden blev det gymmet.
 
På kvällen for jag, Bettan, Jolla och Ida på bilbingo:)
Riktigt trevligt, men tyvärr ingen vinst:)
 
Torsdag:
Dags för behandling 5/6. Bettan och Jolla följde med♥ Det gick bättre den här gången med fryshandskarna och fryssockorna. 
 
Men kul är det inte:/
 
När det var över körde jag och Jolla till Max och köpte med oss halloumimål och åt hemma:) 
 
På afton åkte jag, Stor och lill Simon till en stuga i Björkåsen där Melvin och Malte hade semestrat med sin farmor och farfar från onsdag:)
 
Dom bjöd på grillade hamburgare:)
 
Superfin strand.
 
Barnen badade:)
 
 
Fika:)
 
Bosses mamma har fått nya kattbebisar som vi träffade♥
Det blir nog en liten katt-tjej för oss♥ Men länge kvar innan dom är leveransklara.
 
Hur helgen varit skriver jag om sen, måste avsluta nu:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0