Semester.

Simon har gått på semester, vilket betyder att även barnen har sommarlov på riktigt:)
 
Önskar jag var lite piggare en jag är just nu, känner mig slut och tung i kroppen, trots att jag väger mindre en jag gjort under hela behandlingen:(
 
Gissar att penicillinet påverkar en hel del och har tre dagar kvar av penicillinkuren:/
 
Men vi försöker hitta på saker i alla fall:)
 
Måndag:
 
En dag på stranden:)
Boviken.
 
Jag låg och läste...
 
...medans Simon tog barnen ner till vattnet.
 
Jag och Simon körde lite hmmm.. ja, va kallas det? pingis/tennis!?
 
Simon och Simon:)
 
När vi kom hem satte jag lite plantor i rabatten som jag fått av svärmor:) Den börjar vara så gått som klar nu:)
 
Tisdag:
 
Fick besök av Ida på morgon, vi drack kaffe och surrade:)
 
Sen kom Bettan och vi cyklade till gymmet. Allt kändes sjukt tungt och ingen av oss hade någon som helst motivation, så vi bestämde oss för att ta mountainbike cyklarna och prova cykla i skogen istället:)
Riktigt härligt och kul:)
 
Bettan:)
 
Jag. Det här har vi inte gjort för sista gången:)
 
Sen gick jag, Stor-Simon, Melvin och Malte till poolen.
Tog ett svalkande dopp, så skönt:)
 
Dom här badkillarna skulle kunna bada hur länge som helst:)
 
Tillslut fick vi upp dom ur vattnet och gick hem och såg fotbollen:) 
Hejja Sverige!!
 
Onsdag: (idag)
Städ och bakdag, då det vankas kalas fredag, lördag och söndag:) 
 
 
Har bakat bullar och nu ska jag gå och fortsätta baka kaka:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

Åh vad mysig vecka ändå.
Vad gör du för behandling ? :/
Gled in nu på din blogg =)

Svar: Cellgiftsbehandling för bröstcancer:( Har två behandlingar kvar, sen strålning i 4 1/2 vecka. Ja, man försöker få dagarna att bli så bra man kan, trots den här skiten:)
evelina lundmark

2018-07-07 @ 08:29:55
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/
Postat av: Linda Lövberg Hjären

Men usch då :(
Jag hoppas du blir frisk. Den sjukdomen är hemsk.
:/
Ja jag förstår man försöker få dagarna att bli så bra som möjligt :)

2018-07-08 @ 11:18:43
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0