Jag hatar detta!

Folk frågar hela tiden:
Hur går det...
Hur känns det...
Du ser då pigg ut...
Du orkar då mycket...
 
Och jag svarar:
Det rullar på...
Går bättre en förväntat...
Ja, skönt att jag orkar träna..
 
Och oftast känns det som ovanstående...
 
Men ibland, typ nu, senaste dagarna...
 
JAG HATAR DET HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Känner mig inte som mig själv, trött så in i hel... fast jag inte gör något är jag bara trött, ingen motivation till något, inte ens på gymmet! Gäspar mig igenom passen och kroppen svarar inte alls:(
 
Fattar inte hur jag tänkte för en vecka sedan!!?? Ja, snart är hälften gjort! Nu! Fy fan jag har hälften kvar!! Plus strålningen!!:(( Känns så sjukt drygt!!
 
Jag skulle normalt sätt inte se mig själv som en trött människa, snarare en ganska pigg. Jag gillar att göra saker typ hela tiden! Vila är inte min grej! 
 
Nu, orkar jag inte göra hälften av det jag vill och måste vila, fast jag tycker det är så himla tråkigt att vila och även om jag vilar så blir jag inte piggare.
 
Funderar även på om jag ska måsta ta på mig den hemska peruken, så folk slutar titta på mig som att det står DÖD i pannan på mig!
 
Tyck inte synd om mig!! (Det gör jag så bra själv)
 
Jag hoppas jag är i dippen nu och att det är den som talar! Och att det känns bättre redan imorgon.
 
Tisdag:
Startade tisdagen med alla dessa piller.
Blääää.
 
Ida höll mig sällskap under nästan hela behandlingen:) Sen köpte vi sallad och for till poolen och åt.
Gött!:)
 
På afton tog jag med barnen till poolen så dom fick bada.
Melvin och hans kompis och Malte.
 
Onsdag:
 
For ut till flygplatsen och mötte upp Simon och mina föräldrar som landade från Rhodos♥
Malte hade saknat storebror♥
 
Lill-Simon ville hem så han åkte med mina föräldrar och jag, stor-Simon och Malte åkte mot stan
och lassa, där jag skulle få en spruta.
 
Sen blev jag och Malte katastrofhungriga och for på Max.
 
När vi kommit hem, for jag och Bettan och tränade. 
 
Sen ville barnen bada:)
Ljuvliga värme♥
 
Torsdag:
Hade fått en kallelse om gesällbrevsutdelning tidigare under veckan och var i valet och kvalet om jag skulle
orka åka dit, när det var så tätt inpå behandlingen. Vaknade på torsdagen och var tröttare en tröttast, men lyckades ta mig upp och in i duschen så det blev att jag for. 
 
Hade befarat att det skulle vara en massa folk och att man var tvungen upp och hämta brevet på en scen, men nejdå, var bara jag och dom två som delade ut gesällbrevet:) Dom bjöd på lunch och sen var det utdelning.
 
 
 
Sen blev det åter igen poolbad:)
 
Fredag:
 
Jag och Bettan for och tränade på morgonen. Sen la jag mig i skuggan och lyssnade på pod.
 
Vi grillade till middag.
 
Lite senare kom Bettan tillbaka och vi skulle gå en promenad, när hon kommer har hon med sig ett paket:)
Hon hade varit i Piteå under dagen och shoppat och där hade hon hittat en flamingo som hon visste att jag ville ha, men som jag trodde var slutsåld överallt♥
Så himla fin och jag blev så glad♥♥♥
 
Vi gick en liten promenad:)
 
Lördag:
 
Cyklade emot Bettan som cyklade från stan, sen cyklade vi till gymmet. Allt var bara tungt på gymmet, kroppen svarade inte på något:/ Känns inte alls kul!
 
Vi cyklade hem och satte oss ute och åt rester från gårdagen.
Jordgubbar till efterrätt. 
 
Jag fick migrän, tog några alvedon, sen satt vi och lyssnade på pod en stund. Men då vi båda fort blir uttråkade började vi ett projekt i en rabatt:)
Ja, en liten början, tagit bort en massa sten.. Fortsättning följer...
 
Simon jobbade och sen hade han firmafest på kvällen, så mina föräldrar kom över med spagetti och köttfärsås till middag:) Tackar!:)
 
Söndag: (idag)
Föräldraträff med konfirmationsföräldrarna stod på schemat i morse, sen gudstjänst på det.
 
Lunch blev det hos mina föräldrar, grillade hamburgare:)
Malte ville bada, trots att luftvärmen lyste med sin frånvaro idag:) Brrrr.
 
Sen tog jag med Bettan, Melvin, Tim och Malte på cirkus.
 
Taggade grabbar:)
 
Malte tyckte det var väldigt spännande från början, men blev nog lite less efter halvlek.
 
Brazil Jack.
 
Imorgon bär det av till Umeå med vänner, så hoppas att det vänder nu...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0