Konditionstest.

Har tänkt att min kondis nog är i botten, då jag i stort sätt inte kört någon högpulsträning. 
 
Senaste dagarna har jag känt ett sug av att prova springa/jogga, då jag känt mig pigg och lätt i kroppen.
Men inte riktigt vågat för förkylningen.
 
Idag kände jag endå att det var dags och vi sa att vi kan ju springa en bit och gå en bit...
 
Jag och Bettan gick upp till elljusspåret och började jogga (väldigt lugnt). Kändes betydligt bättre en jag förväntade mig och första målet blev att jag skulle springa/jogga upp till toppen av den långa backen, men väl uppe fortsatte vi jogga och sen tänkte jag att det skulle vara så himla skönt att ta sig runt utan att behöva gå.
 
Vi lyckades!!!!:)))))
 
 
Ingen supertid, men jag är supernöjd:)
 
Nu känner jag mig redo för läkarbesök, provtagning och koll av hjärtat som väntar imorgon i Umeå.
 
Ser alla värden bra ut, så blir nästa behandling på torsdag, 4 av 6 .

Kommentarer
Postat av: Marie

👍💪🏻👏💕

2018-06-18 @ 21:22:52
Postat av: Ida

Härligt💪❤

Svar: ja:) Kändes riktigt bra:) Men sjukt ont i vaderna idag!:)
evelina lundmark

2018-06-19 @ 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0