Tack♥

Jag vill verkligen tacka alla fina människor runt mig, som stöttar och kommer med stärkande ord♥
 
Sen är det några som ska ha en extra stor eloge♥
 
Ida, Bettan och Jolla, som verkligen kommer, ringer, peppar och alltid får mig att må bra♥
 
Mamma och Pappa, som får ta all skit! Det är till er jag kommer när jag måste bryta ihop, när livet känns skit och jag mår som sämst, då vill jag inte att barnen ska se mig och därför kommer jag till er. Men ni försöker trots det alltid peppa och stötta♥
 
Stor-Simon, som får laga den mesta maten här hemma, jag klarar av att städa och tvätta, men laga mat avskyr jag och blir utbränd av bara tanken, sen får han också stå ut med min allt kortare stubin♥
 
Barnen, Simon, Melvin och Malte, Som alltid får mig att må bra och alltid behandlar mig som att jag vore frisk♥
 
Och just nu känner jag mig frisk, känner mig stark och pigg i kroppen:) Är så pass pigg att jag känner för att prova mig på en joggingtur, men då jag har en förkylning (bara lite snuva) så har jag inte vågat det, men snart kanske:)
Alla i familjen är mer eller mindre snuviga, men helt klart på bättringsvägen:)
 
Som vanligt lite svårt att komma ihåg vad jag gjort senaste tiden, men det är tur att jag tar mycket kort. Det jag inte tagit kort på är risk att jag glömt:)
 
Måndag:
Fick besök av en tjej, som nyligen gjort samma skitresa som jag är mitt uppe i nu, så skönt att kunna prata med en som vet exakt vad jag går igenom. Riktigt trevlig var det:)
 
Sen for jag och tränade innan jag hämtade barnen.
 
Efter middagen for Simon på MTB träning med Melvin och jag tog med Simon och Malte till mina föräldrar och poolen.
Badkillarna:) Själv har jag inte vågat bada på ett tag p.g.a. förkylningen.
 
Vi tog en match i Uno innan vi gick hem.
 
Tisdag:
Stor-Simon var ledig, så jag tror att vi var ute och grejjade på gården på förmiddagen. (Inte säker, kommer inte ihåg?! Inga kort:)
 
Men på eftermiddan så åkte vi hela familjen upp till stan och shoppade avslutningskläder och sen gick vi och åt på Pinchos.
Och förutom att Malte spillde ut hela sin dricka över soffan och golvet så gick det riktigt bra:)
 
Första gången barnen åt där och dom var nöjda:)
 
Sen var det sommaravslutning på Maltes dagis.
Fika.
 
Utsläpp av fjärilar som dom hade odlat?! Men dom var inte så sugna på att flyga ut i det fria:)
 
Onsdag:
Besök av Ida på förmiddan, alltid lika trevligt:)
Sen for jag och Eva-Lena (lill-Simons kompis mamma) ut för att hitta en avslutningspresent till lärarna. Det blev ett presentkort var på stadskällaren.
 
Efter lunch gick jag till gymmet och tränade med pappa som också kom dit. 
 
Simon jobbade kväll, jag och barnen roade oss ute.
 
Torsdag:
Skolavslutning!
Grabbarna redo♥
 
Melvin och Simon hade avslutning samtidigt, så jag for på Simons och dom andra på Melvins.
 
Simon och Viktor har just gått ut 8:an:)
 
När avslutning var klar beställde vi pizza.
Pizzabuffé.
 
Fika: jordgubbar, grädde och bullar.
 
Sen ville barnen bada.
 
En match i Uno han vi med.
 
Efter middagen skulle lill-Simon iväg på party i boviken. Vi stannade på konsum för att han skulle handla med sig godis. Jag tycker inte det har varit svårt att sluta med godis, men nu skulle jag plocka en godispåse som han skulle ha med och plockade såklart sånt jag tycker är gott, för första gången kände jag mig riktigt sugen på att ta en godis, men jag lät bli. Klappar mig själv lite på axeln:)
 
När jag lämnat av Simon for vi andra till skateparken.
 
 
 
Dom åkte och åkte...
Ja, jag var ju tvungen att prova jag med:)
 
Simon.
 
På kvällen hämtade jag upp en väldigt nöjd kille i boviken:)
Och lite frusen, då dom hade badat:)
 
Fredag:
Barnen badade.
 
Efter lunch gick jag till gymmet och Simon, Melvin och Malte tog bilen dit.
Nu älskar jag att träna igen, känns så himla bra.
Målet att klara 55kg mellan behandlingarna är checkat även denna gång:) 
 
Malte kör sin egna variant av träning:)
 
På afton skjutsade vi ut Melvin till ett kalas i gärdsmark, sen for vi hem och åt middag. Såg att himlen blev mörkare och mörkare. Och tack och lov fick Melvin åka med en annan förälder hem. Det hade visst åskat ordentligt i gärdsmark och jag var rädd att den skulle komma till oss också, så vi drog ut all ström och spelade lite spel. Japp, jag är rädd även för åskan, när jag tänker efter är jag rädd för väldigt mycket:)
 
 
 
Lördag: (idag)
Tjohoo!! Bettan har kommit hem:) Hon cyklade hem till mig, jag kunde inte möta upp henne, då Simon jobbade och Malte hade lek-kompis. Vi fortsatte ett tag med vårat projekt i rabatten, går sakta men säkert framåt...
 
Vi blev bjudna på lunch hos mina föräldrar.
Sen lämnade vi Malte där och gick till gymmet och tränade:)
Känns skönt att min träningskompis är tillbaka.
Min nuvarande kroppsvikt i marklyft, benböj och bänkpress:)
 
 
Nu ska jag gå och lägga i säng en liten Malte:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jolla

Åå älade vän klart vi är där i motgång och glädje alla dagar i veckan. Fast än jag ibland bara finns via telefon så finns jag där för dig❤️❤️❤️

2018-06-16 @ 21:27:45
Postat av: Jolla

Åå älade vän klart vi är där i motgång och glädje alla dagar i veckan. Fast än jag ibland bara finns via telefon så finns jag där för dig❤️❤️❤️

Svar: ♥♥♥
evelina lundmark

2018-06-16 @ 21:27:46
Postat av: Marie

💕💕💪🏻💕💕

Svar: ♥♥♥
evelina lundmark

2018-06-17 @ 19:57:57
Postat av: Ida

Gulliga du, vi finns alltid här för varann och jag hoppas att vi kan ge dig lite positiv energi när du behöver den som mest💗🌸 Du är bäst! Kramar!!

Svar: ♥♥♥ Kram ♥♥♥
evelina lundmark

2018-06-17 @ 20:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0