Dan före dropparedan.

Imorgon är det alltså tre veckor sedan första behandlingen och dags för behandling nr. 2.
 
Tycker tiden går fort, vilket på ett sätt är bra, men samtidigt har jag mått bra senaste dagarna och börjat känna mig som mig själv igen och då är man inte så sugen på att gå in i "dimman" igen:/
 
Men det är bara att bita i det sura äpplet:( Var och lämnade prover idag och dom måste ha varit bra, för jag har inte hört något annat:)
 
Förra veckan var i det stora hela riktigt bra:) Gick till gymmet och tränade alla dagar utom två, lämpligt!:)
 
Lite annat från förra veckan:
 
 Åt god mat hos svärföräldrarna:)
 
En dag på stan med Ida, då blev det också god mat:)
 
Har börjat dricka gröna drinkar! Faktiskt både gott och nyttigt:)
 
Jag tycker jag äter och äter och faktiskt 2kg upp idag, mot för tre veckor sedan:) Fattas bara 6 kg tills jag är där jag var när jag hittade sataknölen:)
 
Har varit till frisören med storkillarna♥ Dom blev så fina! ♥
 
Vi har tagit fram studsmattan= Glada barn!:)
 
55 kg, går åt rätt håll, men efter imorgon är jag väl nere på bara stången:(
 
När morgondagen är förbi är det bara fyra cellgiftsbehandlingar kvar...Yey..
 
Nu håller vi tummarna att jag inte ska bli så dålig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0