27/11 = Lyckodag😊

Just nu kĂ€nner jag mig sĂ„ jĂ€kla lycklig och lĂ€ttad!😃 
 
För ett tag sedan var jag och lÀmnade cellprover, som vi tjejer gör var tredje Är. Fick hem ett brev att jag hade cellförÀndringar och fick tid hos en lÀkare. Jag fick sÄklart panik och fick/krÀvde en akut tid hos lÀkare, för tiden jag fÄtt lÄg ganska lÄngt fram i december. 
 
TrĂ€ffade lĂ€karen som förstod min oro och han tog en bit av livmodertappen, som skickades in pĂ„ kontroll. Jag trodde jag hade cancer överallt, sĂ„ han gjorde en ordentlig undersökning, ultraljud pĂ„ Ă€ggstockarna o.s.v. Jag var lite lugnare nĂ€r jag gick dĂ€rifrĂ„n, dĂ„ han inte sett nĂ„got avvikande😊 Han sa att han skulle skicka provsvaren pĂ„ posten, om det inte var nĂ„got som han behövde förklara= bra besked post, dĂ„ligt besked telefonsamtalđŸ€ŻÂ 
 
SÄ senaste tiden har jag varit livrÀdd att fÄ ett dÄligt telefonsamtal!!! Varje gÄng det ringt pÄ telefonen har hjÀrtat stannat av ett slag! Har sovit dÄligt och haft mycket mardrömmar om att jag fÄtt dÄligt besked!
 
Men sÄ idag fick jag detta pÄ posten:
SĂ„Ă„Ă„ underbart skööönt!!! Kan knappt fatta det!đŸ‘đŸ€©
Snacka om lyckodag och det var ju min lyckodag redan innan, dĂ„ det ocksĂ„ Ă€r dagen jag blev mamma för första gĂ„ngen, för 15 Ă„r sedan❀
 
Simon för 15 Ă„r sedan😍
 
Grattis till vĂ€rldens bĂ€sta Simon pĂ„ 15-Ă„rsdagen❀
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0