Back in business.

Har nu börjat om att jobba:) Börjar med halvtid och hade min första dag igår (torsdag). Känns superduperbra!
 
Kommer att jobba 06,45-11,00 alla dagar. Då är jag hemma till lunch och man har nästan hela dagen kvar:)
Så underbart att livet börjar bli normalt igen:)
 
 
 
Annars har livet rullat på här hemma:) 
 
Malte har i vanlig ordning hittat på bus...
 
Målat rosa på katten som exempel:/
 
Bus ♥
 
Han var också helnöjd när det kom snö..
Så han kunde äta den:)
 
Vi håller på att renovera Maltes rum...
Han hjälper mer en gärna till.
 
Jag tänkte att det var bra att arbetsträna lite innan jag började jobba:)
Kommer bilder på det färdiga resultatet senare när det är klart, väntar just nu på ett golv som vi beställt:)
 
Jag hälsade på Melvin på skolan en dag.
Så mysigt♥
 
Har varit i bagarstugan och bakat mjukbröd med Lena, så nu är man rik på bröd:)
 
Vi har firat halloween.
 
Melvin och Malte gick bus eller godis:)
 
Sen har jag tränat mycket såklart och gått en del promenader.
 
Trevlig helg!♥
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Bus Malte!!😂😂😂

2018-11-04 @ 08:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0