Kalashelg.

Denna helg har verkligen gått i kalasets tecken!
 
I lördags var vi först och firade mitt kusinbarn Zelda som blev 6 år:) Sen på kvällen var vi bjudna
till mina föräldrar på middag för att fira mamma som fyllt år.
 
Vi åt fondey av rådjur, såå gott!!
 
Sen drack vi vin och spelade spel:) Jag och Simon kammade hem förstaplatsen:) Men det var jämnt!:)
 
Idag söndag har vi bakat, städat och firat Simon som blir 15år!
Bullarna såg och luktade så sjukt gott! Så synd att jag inte äter sötsaker gånger som denna:/
 
Mycket bra paket fick han:)
 
Alltså 15 år!!!!♥ (Han fyller på tisdag).
 
Annars i veckan så har jag:
 
* Opererat bort venporten. Det gick bra, men hade gärna varit lite drogad:/ Nu gjorde dom det bara 
under lokalbedövning! Lite läskigt när dom skär i en och man ser och hör allt. Men skönt efteråt att man är pigg när man går därifrån:) Jag har inte haft speciellt ont och kunde jobba dagen efter:)
 
* Varit ute i skogen och plockat lite granris med Ida och Bettan:)
 
* Tränat, fem pass har det blivit i veckan:) 4 på gymmet och en löpartur runt elljusspåret.
 
Imorgon är det ny vecka= nya möjligheter:) Snart December!!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0