Klar!!!:)))

Nu är jag färdigbehandlad:) Gjorde min sista strålning i tisdags.
 
Går ut från strålningen för förhoppningsvis absolut sista gången:)
 
Nu kommer jag att få gå på kontroller för att se så det inte kommer tillbaka och med tanke på att jag är så extremt orolig av mig, så kommer jag nog att få rätt täta kontroller. 
 
Jag trodde jag skulle känna mig superglad och lättad nu när allt är över, men när jag vaknade på onsdagmorgon kände jag mig inte alls glad, snarare tvärtom och kände mig tom:/ Men det känns bättre idag och imorgon åker vi till Dubai, så det blir bra:)
 
Sen kommer jag att börja jobba 50% den 1:a november:) Ser verkligen fram emot det!!!:))
 
Jag skrev tidigare att håret växer för var dag, men jag var tvungen att raka av mig det igen, för det blev så ojämnt! Några långa strån här och var, tunnt och fjunigt:/ Men nu när det växer är det mycket jämnare och tätare:) Ganska mörkhårig ser jag ut att bli:) 
 
Imorgon åker vi som sagt och jag har packat det mesta (tror jag). På tok för mycket känns det som:) 
Fick nyss ett sms att planet vi skulle åka med ner till stockholm var inställt, så vi ska åka med det tidigare planet 06,45 istället:/ Oj, så tidigt och planet till dubai går inte för än 15,05:/ Vi får helt enkelt roa oss på arlanda:)
 
Ikväll blir det till att mysa med barnen ordentligt för sen träffar jag dom inte på en vecka:/ ♥
 
Ska försöka få in något inlägg här från Dubai, men vi får se hur det går:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0