Jump.

 
Den här veckan har jag haft sällskap till Umeå två gånger:) I onsdags av Ida och Bettan, då passade vi på att shoppa lite. 
 
I fredags tog jag med Melvin, Simon och Simons kompis Viktor då dom var lediga från skolan:)
 
Först fick dom följa mig på strålningen:)
 
Sen åt vi lunch på:
 
Och efter det åkte vi till Jump.
Kul för barnen...
och kul för mamman:)
 
Fikapaus. När jag köpte en kopp kaffe, sa han i kassan
- Å sen så är det fri påtår.
När jag kom tillbaka till bordet, tittade Simon på mig med stora ögon och frågade
- Va, sa han!!??
Jag - Att det var fri påtår.
Simon- Jag tyckte han sa: Å sen så har du fint hår:))
 
Haha:)) Väldigt kul, med tanke på hur lite hår jag har:)) Men det börjar komma mer för var dag..:)
 
3 timmar studsade vi, innan vi körde hem:)
 
Efter middagen for jag och träna:) Träningen känns så himla bra nu!!:))
Provade 57,5kg och det gick bra:) (en 1:a)
 
Förkylningen känns borta nu, så imorgon blir det nog en löpartur:)
 
Har hållt mig från att äta chips i typ 7 veckor, men igår åt jag...
Så gott!!! Men nu ska jag inte äta det mer på ett bra tag.
Har idag inte snusat på 4 veckor!:)
 
Jag har fixat lite på inglasningen, bland annat en spaljé som jag köpte, men hittade ingen svart som jag ville ha..
Före:
 
Efter: Sprutmålad.
 
Blev fint tycker jag:)

Kommentarer
Postat av: Lena

Jättefint!👌

2018-09-22 @ 16:15:54
Postat av: Marie

Superfint!

2018-09-28 @ 08:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0