Ny familjemedlem♥

Nu är 8 av 23 strålbehandlingar gjorda = 15 kvar. Går helt klart åt rätt håll:)
 
Åker med bussen som går 06,40 från stan, är framme i umeå 08,25, har behandling 08,30, tar bussen som går 09,05 från umeå och är i stan 11,10. Blir mycket busstid:/
 
På en buss mot Umeå.
 
Så här ser strålningsrummet ut, man kan ligga och titta i taket där det är filmat vågor på en strand:) 
 
När jag kommer tillbaka till stan är det dags för lunch.
Här blev jag bjuden av Bettan på hemgjord caesarsallad, så gott:)
 
Sen har jag tränat alla dagar denna vecka utom igår (fredag), då jag blivit förkyld (igen) men denna gång har det satt sig på rösten, så jag låter mer sjuk än jag känner mig.
Kanske jag tar en vilodag idag också, så inte förkylningen blir värre:(
 
Igår hämtade vi äntligen hem våran nya familjemedlem♥
 
Malte håller i en bror åt våran lilla kisse:)
 
Våran Ellie♥
 
Ellie♥ Hon är så himla söt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0