September.

Redan september, men värmen är kvar:) Helt underbart ute nu, varmt men inte för varmt och frisk luft.
 
Jag njuter av att vara i skogen och har insett hur förbaskat kul det är med MTB- cykling:)
 
När vi stannar och ska fota blir det oftast att vi måste ta massor av bilder, för vi fastnar aldrig på kort:)
Åtminstone inte båda på samma kort:) Men nu har vi kommit på världens smartaste grej:)
 
Ställa timer och ta kort från långt håll:) Mycket bättre:)
 
Lördag var vi på gymmet i nya lokalen:) Blev riktigt fint, även om det fortfarande känns lite ovant:)
 
På kvällen var jag, Ida och Bettan på bio.
Vi såg the book club. Tror vi drog ner snittåldern en aning på den filmen:) Den var riktigt rolig.
 
I söndags cyklade vi milspåret på vitberget, och backarna är riktigt jobbiga med cykel också:)
 
 
 
Sen sprang vi två varv runt hinderbanan:)
 
På kvällen var vi hos svärföräldrarna och åt middag.
Grillat, kyckling och älgkött:) Gott.
 
Jag kände redan på söndag att jag hade någon förkylning på gång och mycket riktigt när jag vaknar måndag morgon, ont i halsen och förkyld.
 
For på gymmet, men tog det väldigt lugnt med lätta vikter.
Sen skruvade jag hela dagen!
En ny säng till Melvin! Hur mycket delar kan en säng ha!!??
 
Det är en enkelsäng som man kan dra ut så det blir en dubbelsäng! Och två lådor med förvaring.
Bra blev det när den var klar och Melvin blev nöjd:)
 
Idag känns förkylningen mycket bättre, men jag har tagit det mest lugnt.
 
Gick en promenad på förmiddagen.
Hur är det nu när det är älgjakt? Vågar man vara i skogen? eller är det risk att bli skutte?
 
Idag har jag också skruvat, men fick hjälp av mamma:) En garderob till Simons rum:) 
Simon har haft sin garderob i Maltes rum och Malte har haft sin i tvättstugan. Men nu är det alltså tomt med kläder i tvättstugan och barnen har sina garderober i sina rum:) Så skönt!
 
Nu ska jag göra mig en smoothie och slappa i soffan och imorgon bär det av till Umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0