HELG!!!!!

Nu har jag HELG!! Det känns hur skönt som helst!!! Har tagit ledigt imorgon för att hälsa på Simon på skolan! Jag riktigt längtar!!:)

Idag har jag jobbat mellan 07,15 och 15,20 sen när jag äntligen kommer hem efter att ha hämtat barnen på
dagis/fritids inser jag att jag inte har någon nyckel hem:( Så det var bara att åka till moröhallen och hämta Simons nyckel! När jag lix var i stan kom jag på att vi skulle behöva en sandlåda till Melvin så jag åkte först till barnens hus, men dom hade ingen jag ville ha! Så vi åkte till Jula, dom hade inte heller någon!! Ska det vara så svårt att hitta en sandlåda?? Så vi åkte hem igen och när jag ska låsa upp dörren ser jag att den är inte ens är låst!!!!
Snacka om ovärt!!:)


Typ en sån här vill jag ha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror dom har sånna på Beijer

2011-04-28 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0