UNDERBAR DAG!!

Har haft en underbar dag med härligt väder!! Först var vi till lekparken, sen ute på gården! Sen på kvällen kom mamma, pappa, brorsan och Therese och vi åt grillat kött och drack gott, sen hade vi spelkväll! Var länge sen jag skrattade så mycket:)


I lekparken Simon, William och Viktor


Melvin hoppar!


Jag och Melvin äter glass i solen!


Melvin gladskrutten:)


Simon, William och Viktor äter glass!


Barnen busar på gården!


Grillmästarna!


Barnen äter köttbullar och makaroner!


Våran mat: Kött, potatis med vb ost, sallad och kantarellsås! MUMS!!


Spelar poker, jag åkte ut först som vanligt!!


Lillgubben ville också vara med:)


Jag läser godnatt saga för Simon!


Skrattattack!! Vi spelar med andra ord och pappa som
ser lite dåligt fick upp ett ord han skulle förklara och han
tyckte det såg ut att stå James Bond och killarna lyckades gissa
rätt på det och såg helnöjda ut ända tills han la ner brickan på bordet
och det står John Blund:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fia bilder! och tusen tack för idag vi hade askul!!! =)

2011-04-24 @ 02:49:29
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack själv!! Och tack för i veckan! Tråkigt att ni måste åka hem!!

2011-04-24 @ 09:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0