20110823

Idag har jag jobbat!! Sen var jag och shoppade på jysk med Jolla!! Jag handlade nya madrasser och sängkläder till barnens sängar!! När jag kom hem blev jag sugen på att göra någon maträtt som jag inte brukar!! Känns som att det är samma maträtter som återkommer hela tiden i detta hushåll!! Så jag googlade och hittade en skink och champinjonpaj!! Riktigt god blev den!!:)

Direkt efter maten bytte jag ut Melvins spjälsäng mot hans nya!! Tyvärr hade vi lite bråttom in med den, vi råkade stöta i lite väggar!! Så det lossnade färg på vissa ställen!! Måste bättra på det nån dag!! Sen var jag ju tvungen att sätta på dom nya sängkläderna!! (Jag vet inte om man ska tvätta dom först, men det kan ju inte vara nån fara dom är ju ändå nya!:)

Jag funderar på att tapetsera Simons säng nån dag!! Tror det skulle bli häftigt!!

   
Min väg till pajen!!:)
 


Melvin säng på plats!!:)


Barnen provligger den!! Melvin blev jätteglad!!:) Men han hade lite svårt att somna i den!! Vart lite för spännande
tror jag:)


Simons säng när jag nyss gjort den!!



                            Fuderar på att tapetsera den med den här tapeten!!??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0