FREDAG!!!!:)

Då var första jobbarveckan efter semestern avklarad!! Skönt!!!

Simon hade två kompisar här idag och dom var ute och hoppade studsmatta i spöregn! Ni kan ju gissa hur dom såg ut efter... Jag tog kort på dom, men tyvärr gjorde jag samma misstag som en gång förut och hade inget minneskort i kameran! Man kan ju tycka att kameran ska säga till om jag glömt sätta i minneskortet!!!!:(

Sen har jag målat ett till varv (fjärde varvet) på Melvins säng!! Täcker det inte nu så kommer jag banne mig inte att måla några fler varv endå!! Det får bli som det blir:) Har målat 2 varv grundfärg och 2 varv lackfärg!!

Jag försökte vila tidigare idag! Steg upp 04,40 i morse så jag kände mig lagomt sliten!! Simon var hos en kompis, så bara jag och Melvin hemma!! Tänkte perfekt jag slår på en "landet för länge sedan" film för dom gillar han!! Men direkt jag blundade sa han: "kaka mamma" Och jag: " Nej det blir ingen kaka" och så fortsatte han varje gång jag blundade!! Tillslut förstod jag att han sa: "Vakna mamma":)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lite kommunikationsfel, sötnosen! men nu vet du tills nästa gång =)

2011-08-20 @ 17:02:50
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0