IDAG!!

Har kännt mig seeg hela dagen!! Jag fick ta sovmorgon i morse då Simon steg upp med barnen!! Drog mig ända till 10!! Tror det är därför jag varit så trött idag, sovit för mycket?!? Jag har nu bestämt mig för att börja träna stenhårt!!! Tänker vara i toppform tills jag fyller 30!! Vi (jag och Bettan) har nu varit ute och sprungit varannan dag i några veckor så det känns ju jäkligt bra!! Men måste försöka träna dom dagar vi inte springer, så idag satte jag på en träningsvideo med Paolo Roberto och körde ett pass tillsammans med Simon och hans kompis Pierre!! Dom tyckte det var jättekul!!!:) Sen tog jag med barnen och gick upp till skogen för att plocka lite blåbär, hittade inga blåbär men barnen hittade några kojer som dom lekte i och jag jagade Melvin!! Han ville ju också klättra som dom stora grabbarna, bara det att jag är livrädd att han ska falla!!:/ Sen har vi varit hos mina föräldrar och ätit och efter det åkte vi hem och jag badade barnen, läste saga och nu ligger dom i sängen!! SKÖNT!! Nu ska jag ha lite EGEN tid!!! Stora Simon jobbar kväll!! Tror det blir att sätta på lite prison break och sprätta en chipspåse:) Jag har haft uppehåll nu med chips!! (Säkert en hel VECKA!!) Men tycker att jag förtjänar att äta ikväll:)))


Simon och Pierre tränar!!!


Dom var riktigt duktiga!!


I skogen!!


Melvin hittade några blåbär!!


Simon och Pierre uppe i en koja!!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja jag försöker iallafall jag får säga som dig; ska komma i bra form till min 30-årsdag! =) hoppas allt är bra med er! kramar

2011-08-11 @ 18:43:38
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0