INGET MJÄLTHUGG IDAG, MEN...

En vrickad fot:( Dock inte min fot, men min löparkompis!! Så vi kom oss inte runt hela spåret, utan var tvungna att ringa efter hämtning!! Ingen av oss hade med någon mobil, men som tur var hade vi just passerat ett gäng som var ute och löptränade så vi fick låna en telefon av dom!! Riktigt snälla var dom och visste hur man skulle göra när man vrickat en fot!!:) Jag tror och hoppas att det inte blev så allvarligt, men det är såå typiskt när man har kommit igång med träningen att något ska inträffa!!:(

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen!! Måste vara pigg imorgon då det är första skoldagen för Simon som börjar 2:an!! Ska följa med han en stund före jag åker och jobbar!!!

Just ja, vi blev bjudna på middag hos mappa idag!! Dom hade lagat nån riktigt god maträtt från Pär Morbergs receptbok!! (heter han så?? Osäker!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0