JAG ÄR EN KLANT!!!!

Morgonen började inget vidare idag!! Jag hade ställt väckarklockan på båda mina telefoner för säkerhets skull!! Sen ringer INGEN av dom:( Jag vaknar av att Simon frågar: När hade du tänkt börja idag?? Då förstod jag direkt att jag hade försovit mig!! Jo men visst klockan var 07,50! Hade ställt väckarklockerna på 05,15!!! Jag kan säga att jag gjorde mig klar fooort! Loggade in på butik 08,20 och då hade jag även dragit in pallen från lagret!!! Som tur var är det ju ingen annan än jag själv som blir lidandes av att jag försov mig! Men det blev stressit för mig då vi var bjudna på kalas kl 18!! Jag kom hem 17,50 så det blev snabbdusch och snöra i mig mat!!

Mycket trevligt var det på kalaset där vi firade Otto som blivit 2år!!

Efter kalaset kände jag guuu så skönt att få komma hem och ta det lite lugnt efter att knappt varit hemma något idag!! Men så blev det ju inte direkt!! När jag kommer hem är inte Simon hemma och mina nycklar in har jag i min jobbarväska som jag såklart har inne i huset!! Simon svarar inte på telefonen, men jag misstänker att han är i Bergsbyn så jag åker dit för att hämta nycklarna!! När vi kommer dit håller dom på att städa bilarna så jag blir kvar ett tag och pratar och sånt, sen åker jag hem igen!! När jag kommer hem och ska låsa upp dörren inser jag att jag har fortfarande inga nycklar in!!! Dom glömde jag hämta:(( Så det var bara att hoppa in i bilen igen och köra tillbaka till Bergsbyn!! Efter många om och men är jag tillslut hemma!! Skönt!!! Nu blir det att slappa!!!!!


Otto´s 2-års kalas!!


Go-tårta!!!


Barnen busar på Otto´s rum!!


Phillip och Melvin!!


Min lill-skrutt!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0