KAKTJUV OCH KLIMPMJÖLK!!

I morse när jag kommer in i köket upptäcker jag att det är kaksmuler typ överallt och det var ätit från varenda kaka som jag råkat lämna framme!! Tror minsann att vi har fått en liten kaktjuv i vårat hus:) Sen åkte vi till mormor och åt klimpmjölk!! Mums!!! Efter vi varit där åkte vi upp till solbacken för att köpa lite nya kläder till Simon!! Ojojoj INTE kul att vara på affärer med barnen!!!! Det blev Lindex och barnens hus!! Säger bara en sak, nästa gång jag ska och shoppa ska jag icke ta me barna!!:) Nu laddar jag för kvällens löpartur!!!:)


Kakmonstret har varit framme!! Vem kan det vara?!!


Tror minsann att jag hittat den skyldige!!:)


Jättekul!!?:/


lunch hos mormor!!:)


Klimpmjölk!! Mums!!!


Lite kläder han jag shoppa till Simon:) Jacka, keps, byxer och en tröja!


Kommentarer
Postat av: marie

Kakmonstret är verligen ett charmtroll,alltid glad!!

2011-08-10 @ 08:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0